En mysig dag på stan

Jag kom iväg till gymmet idag, och härligt var det att få göra av med lite energi. Har verkligen börjat se resultat nu och det känns ju alltid gött :D

Efter träningen kom Jenny och Albin och mötte upp mig. Vi gick och kollade i affärer och åt lunch på Waynes. Nu är det nästan så att man börjar längta efter hösten för att kunna köpa lite nya kläder och använda stora mysiga halsdukar, fina koftor, skor (stövlar), ja allt. Jag tycker att det är mycket roligare med kläder på hösten och vintern. Sen är det ju alltid  mysigt att tända ljus och bara kura in sig under en filt när det grått och trist ute. Jag älskar sommar och värme men hösten och vintern är nog mina favoritårstider trots allt.

Nu ska jag plugga lite men sen kanske det kommer upp en liten önskelista med höstkläder... :)

Kommentarer
Mia

Ja men shit det är ju evigheter till nästa goding! Det kan väl inte dröja lika länge mellan de båda delarna som det gjort mellan filmerna nu? Om du råkar springa på två biobiljetter på gatan så tveka inte att ringa mig så ser vi eclipse igen :)



KRAM

2010-07-20 21:30:06
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Natasha

Ska visa dig det har inlagget nar du sitter i vinterrusket och klagar! ;) Hur ar det med dig? Saknar dig snackan, vi maste hanga sen i sommar :) ska vi pa malmofestivalen nagot? Puss fran Taiwan

2010-07-22 11:21:55
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: