Ven

Hej hopp!

Vet att jag har varit dålig på att skriva de senaste dagarna eller ja, veckorna men det har ju varit så fint väder så då hittar man en massa annat att pyssla med än att sitta vid datorn. Idag är jag dock så illa tvungen. Måste sätta mig ner och ta tag i kompletteringsuppgiften jag har från veckan då vi var på Gran Canaria... Tråkigt, men det måste göras.

Igår var jag och Robert på Ven med Pappa och Nada. Senast jag var där var nog när vi var där med skolan i årskurs fem eller nåt... Jättelängesedan! Det var kul att komma dit igen. Vi kom inte med den båten vi skulle åkt med dit för där var fullt så vi fick vänta en timme på nästa men det var det värt. Vi var påTycho Brahe-museet, Kyrkbacken, åt på Hamnkrogen och cyklade en massa. Läskigt men kul med tandemcykel!


Robert på tandemcykeln


Tycho Brahe-museet


Robert på väg!


Kyrkbacken


De ankungarna hade jag gärna tagit med mig hem. Sååå söta och ulliga ^^,


Utsikt över Sverige (tror jag)


Kaffepaus!


När vi kom tillbaka till Landskrona släppte de av mig i centrum och så cyklade jag hem till pappa med Nadas nya elcykel. Det gick undan ;P Jag var hemma samtidigt som de andra, som körde bil!


Sen blev det grillning...


Grannen var också med med sin hund Aiko, som är en blandning mellan Rottweiler och dobberman. Väger cirka 63 kg. Lagom...!

Vi hade en underbar dag! :)

Kommentarer
Trixie

härlig dag :D

2010-07-07 17:05:38
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: