Ett skrivbord fattigare

Halloj!

Nu är jag ett skrivbord fattigare. Jag fick nämligen ett ryck förra veckan och la då ut skrivbord, bokylla, dator, Roberts stereo och TV på Blocket. Nu har vi sålt stereo och skrivbord! Vi har även köpt en ny bokhylla till vårt "kontor" och nu när det gamla skrivbordet är ute ur bilden ska jag köpa ett nytt skrivbord. Allt det nya är i svartbrun, innan hade vi bok. Kommer bli såååå najs.

Nu sitter jag och fikar lite med kaffe och macka, sen ska jag träna och efter det bär det av till IKEA. Det är så roligt att göra om. Jag ska även köpa en fönsterlampa och lite andra småsaker idag :)

Vad hittar ni på idag?



Jag tycker synd om alla de som tog studenten i fredags - vilket skitväder! Tänk så fint väder vi hade en vecka tidigare, stekande sol.

Kommentarer
anna wikberg

snygga!!!!

2010-06-14 22:13:22
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: