Frulle

Nu sitter jag här och äter frukost, det var meningen att jag skulle komma upp vid 8 men jag stängde visst av alarmet. Vi hjälpte Markus att handla till lägenheten igår, både på IKEA och ICA Maxi och idag ska vi hjälpa till ännu mer. Vi har tvättat hans nya handdukar och sen ska jag diska hans nya glas, tallrikar och bestick. Det blir även en lunch med Lollo idag.

Hoppas ni får en skön sommardag, även om det är lite kallt och jag har strumpbyxor till shortsen. Sommaren - var tog du vägen?


Kommentarer
Matilda

ja visst är dom assöta, korna! typ lika lurviga som din vovve =)



det känns superbra nu efter att ha träffat folket jag ska jobba med i sommar! så jag hoppas att det kommer fortsätta så sen när jobbet drar igång med.



vad skönt för dig att ta det lite lugnt i sommar nu efter examen och allt. känns väl lite lagom med en sommarkurs kan jag tänka mig? =) men bristen på pengar är ju alltid det tråkiga med att inte jobba.. fast ordentligt med sol och ledigt kan ju väga upp för en del pengar, hehe.



bakbloggen var bra, tittar nog in där igen! vad lång kommentar det blev, avslutar nu, haha. kram!

2010-06-14 22:19:52
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: