Måndag morgon

God morgon sunshines!

Här är det redan full rulle. Theo och jag har varit uppe i en timme nu och tvättmaskinen är igång. Vid ett-halv två ska jag träna med Angela och hennes smårbröder sedan åker hon med till BilPartner där vi möter upp Robert för att han ska få en ny nyckel till bilen. Sen ska vi hem, göra vid oss och äta innan vi åker till Stävie på träff med Tupperware. Sååå, jag har att göra idag. Jag hade ju gärna suttit ute i en solstol :]

Lite mobilfoton på Theo och Pondus från veckan som gått:



Mina små glassare ;) På de första bilderna solar de på balkongen, bild nr 3 visar Theos sovstil och på sista bilden  dammsuger Robert honom. Han gillade det :)


Kommentarer
sara

svar: jo, semestern går ju alltid superfort men jag har bestämt mig för att ta vara på varenda dag detta året. jag har ingenting planerat utan ska bara hitta på massa spontana saker. det ska bli jätteskönt!

2010-06-21 13:42:38
URL: http://smuls.blogg.se/
Trixie

aw vilken pälsboll :D

2010-06-24 22:05:49
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: