Onsdag

Idag känner jag mig halvseg men det är ju inte så konstigt med tanke på när jag kom hem i natt... Filmen var sååå bra. Ååå vad jag längtar till BD men nu får vi ju vänta ett tag. Mer exakt -  ett och ett halvt år :O Men det är säkert värt det.

Jag var på stranden både i söndags och i måndags men igår var jag tvungen att pausa lite eftersom jag var lite röd. Istället stack jag till gymmet med mamma och Tina. Duktigt av oss att träna trots det fina vädret! Ikväll ska jag till gymmet igen med Angela och imorgon blir det Kickboxning.

Jäkla tråkväder idag men det är väl ett tecken på att jag ska plugga, tvätta och städa eller något annat tråkigt... För att liva upp stämningen lite bjuder jag därför på några somriga bilder från när vi grillade på Gröningen i måndags.


Vår goda kycklingkorv. Både godare och nyttigare än griskorv ;P


Tina & Trixie

Nu blir det frulle och sen ska jag städa lite... Yaaay!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: