Söndag

God morgon!

Jag har precis ätit en god söndagsfrukost i min ensamhet, Robert jobbar nämligen. Han har varit sjukskriven i en vecka så jag har hunnit vänja mig vid att han är hemma men nu är han inte det. Nu har jag inte så mycket att göra mer än att städa. Jo, jag har ju börjat en sommarkurs i Arbetsrätt men jag har inte hämtat ut böckerna än. Igår gick jag upp tidigt för att åka och träna tillsammans med Angela. Vi körde ett nytt helkroppsprogram i gymmet som jag fick ihopsatt av en instruktör i torsdags. Jag har lite träningsvärk idag men inte så som jag hade efter torsdagens pass. Jag sprang till och med på löpbandet igår. Kanske till och med springer en runda idag... :P

Nu ska jag ta det lugnt (är sjukt trött) och kolla på några avsnitt av Desperate Housewives!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: