Tisdagskväll

Har haft en helt ok dag idag. Det positiva väger väl upp det negativa antar jag men ibland har man rätt att vara deppig. Jag skyller delvis på den numera obefintliga träningen. När klockan var åtta ikväll slog det mig att jag inte ätit något sedan frukost. Min kropp kräver liksom ingen mat när jag inte tränar så nästa vecka ska jag sätta igång med träningen igen. Jag känner mig stel i hela kroppen och har ont i rygg och nacke på nätterna vilket gör att jag sover dåligt. En positiv sak med att jag inte har tränat på senaste är ju att benhinneinflammationen är så gott som bortblåst :D
Imorgon blir det till att gå upp tidigt för att reservera biljetter till Twilight movie nigth - Eclipse. Dock tror jag inte att jag ska gå, har nog inte pengar till det :( Men jag ska i alla fall köpa biljetter till Tina och Trixie eftersom de just nu gottar sig i Grekland...! ;)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: