Lördag

Härliga helg, äntligen här! Hoppas att allt är bra med er och att ni inte är ledsna för att jag skrivit så lite den senaste veckan men jag har inte haft tid. Igår köpte vi som sagt biljetter till Lady GaGa i Globen. Vi hade tur som fick några för bara ett par timmar senare läste jag att de var slutsålda. Tänk att det finns en massa företag som sitter och köper upp så många biljetter de kan när de släpps, för att sedan lägga ut dem på Blocket för mer än dubbla priset! Jag är sjukt lycklig över våra biljetter och jag längtar ihjäl mig efter den 7 maj. Tiden kommer krypa fram känns det som! Vi har ju redan sett henne live en gång så vi vet vad vi vet ju vad vi har att se fram emot, det kan ju inte bli annat än bättre denna gång då konserten är i Globen. Åååå låt tiden gå fort, låt det bli maj månad nu, konsert, vår och värme!!!


Psst, för er som inte hann köpa biljetter igår... På ladygaga.com står det att hon uppträder i Globen den 8 maj också. Dock står det inget om biljettsläpp så håll utkik ;)

Kommentarer
Matilda

Roligt att ha nånting att se fram emot! =)



sv: jag har åkt en gång med skolan bara tror jag.. också i högstadiet. men jag lärde mig inte ordentligt så det kändes inte alls kul :( blir nog inget denna gången hehe.



jaså, jag har fått jättefin mat när jag varit på wallmans men det var ju iofs ett tag sen jag var där nu :) tur showen var bra iaf!



kram

2010-03-06 15:02:27
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: