Nattinatti

Guuuuuud va trött jag är! Kan inte förstå det, jag är konstant trött, seg, har huvudvärk och mår illa ofta. Det suger. Tyvärr så tror jag att det enda botemedlet är sommar/sommarlov.
Imorgon ska jag gå upp vid 7 eftersom jag ska va i skolan redan 9 för att jobba med ett grupparbete. På kvällen ska jag dansa, lite nervöst eftersom jag missade hela förra veckan. Missat en massa steg :/  Men men, det ska väl gå bra... Jag ska snart sova. Theo är hos mamma så jag kan sova lite längre imorgon eftersom jag inte behöver gå ut med honom innan jag åker. Nu ska jag fortsätta gosa med min katt som klättrar på mig just nu :)

Kommentarer
Matilda

i veckan blir det nog mycket plugg men jag hoppas även på en del hemmafix och uteaktiviteter i det fina vårvädret som de säger ska komma =) har inte fått upp alla hyllor och så här hemma än, tar ju lite tid innan man har kommit i ordning och vet hur man vill ha allt. vad händer hos dig?

2010-03-08 13:02:49
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: