Onsdag

God morgon sunshines!
Jag sitter i mjukiskläder nu och kollar på tv, har även sökt lite jobb, är verkligen peppad nu. Det började i söndags, då fick jag ett ryck och började kolla jobb på platsbanken. Det ledde till att jag uppdaterade mitt CV och personliga brev och sedan dess har jag sökt en hel del jobb. Både heltidsjobb och extra eftersom jag har planer på att fortsätta plugga, dock bara deltid så därför måste jag ha ett jobb eftersom jag inte vill ha mer från CSN nu. Jag tror att det är solen som gör mig pigg och glad nu. Idag märks mer än någonsin. Jag sov till lite efter 9 så Theo väckte mig, han har ont i magen :( Jag gick först ut i vardagsrummet och jovisst, där låg en hög, eller snarare pöl... Sen gick jag in i badrummet och då hade Pondus kissat på mattan. Han har börjat med det den senaste månaden. Han kissar på badrumsmattan och Theos handdukar. Så jag ringde veterinären och fick en tid för kastrering redan imorgon. Nu hoppas vi bara att det beror på att han har blivit könsmogen.
Nu ska jag gå och fixa lite frukost och snart kolla på Biggest Looser.
Just det, idag är det AGORA-dagen. En massa företag finns på plats på Campus och man har möjlighet att gå på olika föreläsningar. Dock ska jag inte dit men jag ska gå på banketten på Wallmans ikväll. Lite vardagslyx :)

Kommentarer
Trixie

De lät inte fel med Wallmans, e de bara studenter? Haha, ja kan planka in ;)

2010-03-03 13:10:03
URL: http://triix.blogg.se/
Matilda

Jag är såå avis på att du ska/är/har varit på wallmans! Det är så himla jättebra och god mat där! =)



sv: haha tack! nej det tar väl ungefär en halvtimme att köra dit så det kan man ju stå ut med =) haha ja jag blev med skitglad av att träffa morgan! nej inget nytt foto med honom denna gången :P han jobbar nog inte på helgen hihi

2010-03-03 23:25:16
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: