Sallad, sallad och ännu mera sallad!

Det har min dag bestått av. Jag började på nytt jobb idag så jag har stått och trimmat sallad hela dagen, så som ska hackas och läggas i påsar. Det gick bra, man behöver inte tänka så mycket, bara till att köra på. Enda nackdelen var att jag fick gå upp innan fem i morse men det klarade jag det med. 04.40 ringde väckarklockan haha, det har aldrig hänt förr!

Efter jobb kom jag hem till en sjuk Robert, han har drabbats av magsjuka så nu gör jag allt för att inte bli smittad! Vårt badrum luktar klorin kan jag tala om. Jag skulle egentligen åkt till min klasskompis Mia ikväll men vågar inte riskera att smitta henne, om jag nu bär på smittan.
Jag och Mia på min födelsedagsfest den 30 januari :)

Imorgon ska jag bara göra vettiga saker som T R Ä N A (äntligen!) och plugga. Men först av allt ska jag sova ut för sömn har verkligen varit en bristvara denna vecka. Jag har haft hemtenta/självständigt projektarbete hela veckan och utöver det har jag varit i Strömstad och hämtat en bil (i tisdags) samt jobbat tre dagar (onsdag-fredag), igår lämnade jag in arbetet och idag jobbade jag 6-15. Äh, det blir goa pengar när vi ska till Stockholm!

Just det, idag belönade jag mig själv efter jobb, jag köpte Ben&Jerrys pinnglass Peanutbutter cookie dough och den var sååå värd pengarna..! Ikväll blev det Thai-mat, jag har en ny favoriträtt från får favoritrestaurang här i Åstorp nämligen jätteräkor på spett med jordnötssås, de har den godaste jordnötssåsen!
Nu ska jag sluta skriva. Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Matilda

åhh finns ben&jerrys som pinnglass?? måste hitta!! =) usch vad många det är som har kräksjukan nu.. hoppas man slipper det!! och hoppas robert kryar på sig snart..

2010-03-28 10:33:20
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: