Skolan -> IKEA

God morgon sunshines! Hoppas ni har sovit gott. Jag har varit vaken ett par timmar så nu ska jag gå och göra vid mig och äta lite frukost. Seminarie idag i tre timmar (dör, typ) sen ska jag och Mia till IKEA och shoppa loss men först lär det nog bli en lunch, vi lär ju vara helt i huvudet efter seminariet. Detta är ett av våra sista seminarier innan vi ska börja på två månaders uppsatsarbete, nämligen kandidatuppsatsen. Känns sjukt att snart vara klar. Till hösten (när jag har klarat alla mina resttentor) kommer jag ha en filosofie kandidatexamen i Service management/Health management. Wohoo! :D
Solen skiner och jag är på bra humör trots att jag spenderat den senaste timmen med att plugga. Det är vååååår!

Nu ska jag sätta fart. Självklart åker skinnjackan (dock med stora halsduken) på idag :)
Ha en bra dag i solen!

Kommentarer
Rebecca

kul, vill också shoppa på ikea ^^,

2010-03-16 09:10:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Sanna

härligt med ikea!

2010-03-18 11:54:21
URL: http://sannakumlins.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: