TGIF!

Nu är det äntligen fredag igen men jag har en tuff dag framför mig. För det första ska på föreläsning 13-16 i eftermiddag sen ska vi stanna kvar och diskutera vår kandidatuppsats, Anna, Joanna och jag. Till råga på allt är jag förkyld och har ont i huvudet. Har städat badrummet nu på morgonen och nu känner jag mig helt matt och konstig i kroppen, skulle kanske låtit bli?

Vår lille katt i tratt fortsätter att klumpa runt i lägenheten men han är duktig för han försöker inte ta av den nu längre. Det lyckades han nämligen i förrgår kväll, samma dag som han kom hem. Då hittade vi tratten i kisselådan. Trevligt ;)

Nu ska jag göra te!


Kommentarer
Veronica

Hejsan!

Oki jo jag hade lite svårt o välja oxå men jag fastnade för den andra sulan :)

Dagen började med att tösen kräktes rakt ut på golvet när det var dags för dagis, så bara att ringa o och se till att bli hemma, ingen bra början! usch!



Hoppas du får en bättre dag!

2010-03-19 09:38:51
URL: http://weronicaz.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: