Veterinärbesök, föreläsning och bio

Min dag ser ut ungefär så som rubriken lyder. Om en halvtimme ska jag köra till Örkelljunga och lämna vår lille katt hos veterinären, han ska kastreras. Sen tänkte jag ringa och väcka mamma och fråga om vi kan äta frukost. Jag är lite sugen på nya frallor, mums. Klockan 12-14 är det föreläsning inför kandidatuppsatsen. Jag hoppas att vi får sluta tidigare så jag hinner träna innan det är dags att hämta Pondus igen vid 16. Klockan 18.15 sitter vi bänkade på bion med snyggbrillorna på för då ska vi se Alice in wonderland :) Det låter väl som en bra dag? Och vet ni vad? Jag har redan läst en hel vetenskaåplig artikel idag. Känner mig faktiskt lite duktigt eftersom klockan bara är 9.14 :)


Kommentarer
Trixie

blev de frallor? :D mums lät gott! jag har handlat hem massa nyttig mat nu tänkte börja ordentligt med mat o träning på mån :D:D



hoppas filmen e bra ikväll :)

jag har varit på wallmans men de va i samband med studentfest :)

2010-03-04 16:16:36
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: