En trevlig dag på stan

Det har inte blivit så mycket uppdatering här på sistone.  Jag sakna inspirationen till att skriva hehe. Har ju haft en hel del annat att skriva på i stället. Igår satt jag och skrev i princip hela dagen och på kvällen åkte jag hem till Angela.  Jag, Angela, Emma och Arthur åkte till Maxi och köpte sushigrejer och sen gjorde vi egen sushi. Jag kan varmt rekommendera detta! Prisvärt, du får själv bestämma vad du vill ha i och med ett glatt gäng som vårat är det riktigt kul att göra sushin. Nästa gång blir det ännu billigare eftersom vi inte behöver köpa alla de saker vi köpte igår.

Idag åkte jag hemifrån vid halv nio, mötte upp Anna i skolan och vi satt och skrev så fingrarna glöd till halv tre, då mötte jag upp Louise i stan. Vi tog en mysig fika på EH i Norra Hamnen. Det var så varmt att vi kunde sitta ute. Efter en runda i stan bestämde vi oss för att åka ut till Väla där även Robert mötte upp oss lite senare. Kvällen har spenderats hemma hos Wall med en massa vänner och pizza. Nu är jag hemma och ska snart sova för jag ska upp tidigt imorgon för att jobba!

Sov gott kära vänner!

Bilder från helgen och dagen kommer... När jag har laddat min kamera, kanske imorgon, kanske på onsdag.

Kommentarer
Trixie

vi vill se, bilder från globen!! :D D

2010-05-10 22:18:44
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: