Host host

God morgon söndag!

Guuuud vad jag har hostat i natt. Jag fattar inte detta, har inte varit förkyld eller känt av förkylning men i fredags fick jag plötsligt hosta. Jag äter i alla fall hostmedicin nu så vi får hoppas att den gör någon nytta snart för jag kan knappt sova på nätterna och när jag vaknar känns det som att jag ska kvävas :S

Sista dagen på mitt öppet hus idag, sålde nääästan för min budget igår så ikväll kommer jag skicka in min första order, wihooo! Idag kommer mammas grannar hit, mer vet jag faktiskt inte! Får väl gå och fixa till mig och äta lite sen ska jag ställa i ordning produkterna igen.

Vi hade planerat att grilla hemma hos mamma ikväll men vädret ser inte så lovande ut. Håller tummarna för uppehåll om inte annat!

Ha en bra dag :)

P.S. Jag har bestämt vilken klänning jag ska behålla:

Den sitter som en smäck! Nu ska jag bara hitta ett par snygga, lagom höga, klackar att ha till.

Kommentarer
Matilda

usch, hoppas att du kryar på dig snart. vad kul att det gick bra på intervjun! jag ska hålla alla tummar för att du får jobbet! =) =)

2010-05-23 13:57:11
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: