Måndag - ny vecka

11 DAGAR KVAR!

Ni kan ju själva gissa till vad ;)

Okej, en nedräkning till;

3 DAGAR KVAR!

Det är nära nu och jag längtar så himla mycket! Klänning fixad till banketten men jag har inga skor, varken till banketten eller ceremonin och inte heller kläder till ceremonin. Hjälp?! Kanske ska ha någon tunika på ceremonin?

Min hosta blir inte bättre men jag får väl ge det lite tid. Jag äter i alla fall hostmedicin. I dag känner jag mig sämre än i helgen men det är väl bara till att stoppa i sig några piller och se glad ut så  ska jag nog fixa denna dagen med. Kommer nog däcka i hemma i soffan efter destination ett, nämligen sjukgymnasten. Där ska jag vara klockan tio. Håll tummarna för att övningarna jag har gjort nu i två veckor har gjort någon nytta.

See you later!




Kommentarer
Trixie

Vad kuul :)



Själv längtar jag till torsdag och söndag ;) OCH HÅLL KOLL PÅ BILJETTSLÄPP.... Måste ha!! ;)

2010-05-24 11:58:48
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: