Söndag

Jag är trött på min blogg, känner för att börja om med en ny fräsch blogg till sommaren, mitt liv efter studierna :P Aaah, ska bli sååå härligt, dock har jag ju en del att ta igen efter examen men det är nära nu, snart är det över!

Igår var jag och mamma på spinning, jag fick med henne på ett baspass men det som är så bra med spinning är att man kan göra det enklare eller svårare oavsett om man går på bas, medel eller intensiv. Härligt var det i alla fall. Sen åkte vi till Maxi och jag fick ett par gummistövlar. Mamma tyckte jag skulle välja de rosa men jag tog ett par svarta, de passar till mer. Jag försöker komma ifrån rosa lite för jag har så mycket rosa saker. Hehe...


Mina fina stövlar :) 299 kr på ICA Maxi!

Ikväll ska vi göra sushi, yummi yummi. Det är mycket billigare och roligare att göra det själv :D

Några bilder från sushikvällen med Angela, Emma och Arthur:


Angela och Emma gick all in :P


Massa god fyllning.


Fördelen med att göra egen sushi är att man kan mixa fyllningen hur man vill!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: