Ullared

Sitter här och väntar nu... Ska snart ringa mamma och fråga om det blir en tripp till Ullared idag. Då kanske man får träffa Matilda? :) Julklappsshopping står på schemat och det finns mycket att fynda i Ullared eftersom vi ahr totalt sju syskonbarn att handla till samt fem systrar. Haha detta blir nog bra. Fattiglapp hej!



Igår jobbade jag och sen blev det ett armpass i gymmet. Som Trixie sa, nu får man ta i med hårdhandskarna! Ja, november månad har ju inte inneburit sådär överdrivet mycket träning men hellre lite än inget alls. Nu är det nya tag som gäller. Det är ju inte som att man satt av sig helt om vi säger så ;)

Nu blir det frulle sen ska jag gå ut med Theo så han får en del av sin dagliga dos av snö. Han är helt galen nu, vill gå ut och leka och äta snö hela tiden!

Kommentarer
Matilda

det var kul att få lite besök idag! dock känner jag mig lite otrevlig när jag är så inne i jobbet och plötsligt träffar någon jag känner, haha. man är så van vid att behöva va bestämd med kunderna för att komma fram och så, så det är lite svårt att släppa den där jobbrollen.. hittade ni mycket fint nu då?? :)

2010-11-30 21:28:23
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: