1 oktober

Nu är vi inne i oktober månad och det är höst på riktigt!

Jag har redan invigt min stora och varma tubhalsduk men jag ska rota fram vantarna snart också. Det är alldeles för kallt för att cykla till tåget så jag har tagit bilen de senaste dagarna haha.

Igår förmiddags åt jag frukost på EH med Jenny och Albin. Sen gick vi en liten runda på stan innan vi åkte hemåt. Senare under kvällen var jag på demo och det gick ok. Saknar cirka 550 kronor på min order för att jag ska få ett vinset buhuu... MEN det är tre dagar kvar så mycket kan hända! S

Snart ska jag iväg till jobb och det känns bra eftersom jag har haft en massa rutiner denna vecka och det gillar jag. Det känns bra när allt rullar på och man har och göra och vet att det ger en förtjänst i slutändan. Gott gott!

Kommentarer
Mia

Oki då kör vi på det, jag litar på dig :) Ska vi ses utanför och när i så fall?



Trevlig lördag!



Kram

2010-10-02 14:52:36
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: