Home alone

God kväll :)

Ikväll är jag ensam eftersom Robert jobbar. Det är lite segt men jag överlever nog! Idag var jag uppe med tuppen, redan kvart i 6 ringde väckarklockan. Vi hade gemensam träning med jobb kl 8. Morgonträning är riktigt härligt men det förutsätter att man är utvilad och har ätit en bra frukost. Det blev cirka 12 timmars vila för mig eftersom jag var på intensivpass igår kväll. Imorgon blir det förhoppningsvis träning igen. Det är livet!

Sitter här och söker jobb samtidigt som jag letar efter stövlar och kollar på amerikanska versionen av Biggest Loser, vilken som för övrigt är den bästa enligt mig. Jo, multitaskar här hehe. Jag ska faktiskt göra klart en sak i taget nu.

Några fina stövlar...

Tamaris, D for dasia

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: