Laddat för tjejkväll!

Jag har minsann varit riktigt duktig idag. Skulle kunna tro att jag har tränat för jag var helt svettig haha. MEN jag hade ju "bara" städat hela vår lägenhet på 84 kvm. Jag är riktigt stolt över mig själv för jag brukar aldrig palla göra allt själv. Alltså dammtorka, dammsuga, moppa golven och städa badrummet. Nyss kom jag hem efter att ha halv-storhandlat ensam på Maxi, jag har även levererat varor som jag sålde förra veckan. En riktigt produktiv dag!

Ikväll kommer mina kära kollegor Frida och Kristina hit. Jag har laddat upp med en massa gott så vi kan hålla oss uppe hela kvällen och ha fredagsmys!


Det blir indisk kycklinggryta med ris, naanbröd och mangochutney, glass till efterrätt och morots- samt gurkstavar (ev. chips) till snacks :D

Trevlig fredagskväll!  ♥

Kommentarer
Matilda

sv: taack! det ska bli jättekul :) ja klart vi ska göra riktigt sushi nån gång! jag älskar ju det, men jag orkade inte hålla på och mecka med det då när vi skulle ha det så det fick bli lite fusk hehe.



ja, vi vill jättegärna ha både bordet och tv-bänken! går det bra att vi hämtar det under sista helgen nu i oktober?

2010-10-09 15:32:02
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Trixie

Kan inte vi ha tjejkväll nångång? :D

Hehe. De är härligt. Tack för idag :D :D

2010-10-09 17:43:02
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: