Mysdag

Vilket ruggigt väder det är ute idag. Till och med Theo håller med mig för han ahr inte visat några tecken på att vilja gå ut. Visserligen var han ute väldigt sent i natt så det kan va därför också. Jag myser runder här hemma nu i mjukiskläder och får i princip ingenting gjort förutom tvätten. Ska snart ta tag i lite jobb - packa varorna som jag ska leverera imorgon så att det är gjort!

Igår kväll höll jag i ett demo hos mamma, det gick väldigt bra :D Vi bakade muffins med hjälp av de fina produkterna, de blev supergoda!

Nej om jag skulle bege mig ut med Theo nu... När vi kommer in igen ska jag tända värmeljus och städa lite så jag inte har så mycket imorgon innan Frida och Kristina kommer hit!

Kommentarer
MADDES

Hur mår du idag? :)

2010-10-07 18:11:17
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Trixie

ja de får vi lätt göra ;)



imorgon blir de ju LÅNGSTEP ;) 3 block. han körde bara 2 idag för där va en del som inte klara de.. hehe :D vi får väl visa hur de ska gå till imorgon ;)

2010-10-08 14:06:40
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: