Sleten...

God morgon!
Har inte sovit så bra i natt, har frusit, varit varm, frusit... Till slut valde jag att stänga av väckarklockan så jag skulle få sova ut idag. Vaknade med ett ryck halv tio och det var ju tur för vi ska ha hantverkare här idag. De kan komma närsom mellan tio och 18 så jag får hålla mig hemma idag. Ikväll har jag ett demo så jag ska även förbereda min väska idag.

Igår testade jag, mamma och Robert ett jättegott godisrecept. Finhacka två paket Oreo (vi tog ballerina kladdkaka), blanda därefter ner 250 gram Philapelphiaost och rör ihop till en kladdig smet. Rulla små bollar av smeten och ställ in i kylskåp ca 10 minuter. Smält under tiden blockchoklad att doppa dem i. Låt stelna och sedan är det bara att njuta. :) Under arbetets gång lyckades Robert bränna mammas micro-kanna från Tupperware. Ajajaj... Hennes mest använda köksredskap!

Nu ska jag äta frukost och titta på Danska Hollywoodfruar!


Kommentarer
Matilda

så störigt när de inte kan säga en tid de ska komma tycker jag! jag menar, man vill kanske veta ungefär! åh, såna bollar har jag med hört talas om, verkar lite poppis nu :) philadelphiaost är ju bara så gott i godis och kakor!



ja du måste förvarna när ni ska dit så vi kan ses i folkmassan haha. det är skitmycket folk varje dag nu kan jag säga. jag jobbar mest nu, för jag läser bara lite av det som mina kursare läser just nu. jag har ju pluggat lite innan, så jag behöver inte läsa allt nu.

2010-10-19 17:47:30
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: