Söndag

Fick en smärre chock när jag kollade på termometern imorse - 3 grader! Snart lär det vara minusgrader på morgnarna men ajg tycker faktiskt att det är ganska mysigt med kylan...

Sitter och dricker en kopp te nu, sen ska jag gå ut med Theo. Idag ska jag på Tupperware-event så jag kommer vara borta större delen av dagen men jag hoppas att jag hinner träna lite senare. Igår inleddes dagen med just träning ♥ Det var jag och Trixie som stod redo vid step-brädorna klockan 11 och då var det långstep som gällde. Ikväll hade jag tänkt träna i gymmet.

Vi var även barnvakter igår, det bjöds på mys, lek på lekplatsen och muffinsbak. Bilder kommer :) Nu måste jag sätta fart här!

Kommentarer
Matilda

usch ja, nu blir det bara kallare och kallare :( men det blir mysigare ju närmre jul vi kommer, älskar julen! haha



ja men då hämtar vi de den helgen! min pappa fyller år den 30de så jag vet inte riktigt om vi kan komma ifrån då, men vi får höras som sagt så ser vi hur det blir! kram

2010-10-10 12:14:17
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Trixie

jag hade velat träffa er vovve ;) hehe.

ja de får vi ha nångång... :D

2010-10-10 16:37:23
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: