Städryck

Hej hopp denna torsdagseftermiddag!

Denna dag började inte bra. Var så trött och seg att jag inte orkade ta mig ur sängen så jag låg kvar där till 10 eller nåt... Gick ut med Theo och sen satte jag mig vid datorn och där fastnade jag. Till slut fick jag mig ett ryck och började dammtorka. Gick över hela lägenheten och sedan torkade jag av alla ytor i köket med Jif, skurade diskbänken, torkade alla golvlistor osv. Så nu känner jag mig duktig! Har inte ätit något idag så nu får det bli lunch, en portion stärkande pastagratäng. Till middag ska jag göra någon soppa. Antingen champinjonsoppa eller morotssoppa, jag har inte bestämt mig.

Igår liksom i förrgår bjöd Mia med mig till Aktiverum för lite fysisk aktivitet. I förrgår blev det cirkelträning och igår testade vi Zumba. Jag gillade Zumban så när det blir gratis på Friskis ska jag gå på det :P När vi kom till Aktiverum igår hängde där var sin lapp till oss i skåpen, vi skulle få hämta ne överraskning i receptionen. Det var en duschtvål och en deo med doft av bomullsblomma från Yves Rocher.



Nu plingade micron så nu ska jag äta! Sen ska jag göra vid mig för jag ska på teamleader-möte ikväll :D

Kommentarer
Mia

Nä jag har lite kvar av det gamla som jag tänkte använda upp först. Men nu blev jag sugen på att testa :)



Kul att du gilla Zumban, ny chans om du vill lördag 12:40 eller söndag 14:30. På fredag (imorn) 16:30 är det dansmix, inget jag provat men om du vill så hör av dig :)



Kram!

2010-09-23 15:31:28
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Mia

Godkväll!

Adademic work söker löneadministratörer ca 2 dagar/vecka. Kanske vore något för dig?

Kram!

2010-09-24 20:42:46
URL: http://livskvalitetalamia.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: