Ett inlägg om dagen...

håller Trixie borta från att klaga? ;D Haha, nej, jag vet. Jag är jättetråkig som inte uppdaterar här så ofta men jag jobbar bara hela tiden känns det som.

Jag har börjat fundera på lite inredning till nya lägenheten, kan tiden gå liiiite fortare nu tack? Har bland annat hittat en söt liten lampa till vår "lounge" och jag har stora planer på hur sovrummet och vardagsrummet ska inredas med.


Gardinlängder och påslakanset från H&M, till sovrummet. Vill ha lite romantisk stil... Jag vill även ha kuddar i vitt med olika struktur på :)

I badrummet vill jag satsa på rosa och lila (måste ha att skifta mellan), har tröttna på vårt röd-svarta tema som vi haft sedan förra lägenheten... Vi har några oanvända lila handdukar på lager så nu ska vi bara samla på oss en komplett uppsättning ;)

Söta gästhanddukar, även de från H&M:



I köket ska vi också köpa en del nytt, vispskålarna ska bytas ut och vi ska börja köpa nya djupa tallrikar samt bestick. Vi har Ikeas Dragon-bestick nu men de har börjat flagna (?). Sjukt besviken faktiskt...

Fina skålar från Rosti Mepal ska vi ha i svart, samt rosa och lila, pastelltoner som inte finns på bilden...


Nu har ni fått lite uppdatering på vad som snurrar i mitt huvud. Nu väntar frukost och sen en långpromenad med Theo. I eftermiddag ska jag fika med Cissi som jag dansade tillsammans med innan och ikväll blir det tjejmiddag :)

Hur ser er helg ut?

Kommentarer
Trixie

TACK Madde ;) Hehe. Jag jobbar som du vet, men ska vi ta sushi snart? hade varit kuul :)



jag kör på gråttvitt på toan.. trist kanske men modernt ;) hehe. kan ju alltid byta.. ska upp med gardinerna idag :D puss <3

2011-04-02 17:17:15
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: