Underbara soooool!

God kväll på er! :)

Jag kan inte sluta tjata om hur skönt det är med detta underbara väder, och inte nog med det så klarade jag live-caset som jag tog ledigt från jobb för att göra för snart en månad sedan. Det var verkligen en stor tyngd som lyftes från mina axlar.
Igår slutade jag klockan 17 och det var ju så fint väder så vi körde raka vägen till Oj och köpte korv och bröd, sedan hemom för att packa ihop kylväskan och vår lilla söta grill. Vi körde till Söderåsen och gick cirka 10 minuter på Skåneleden. Förra sommaren hittade vi nämligen en fin lite plats längs med leden, man får klättra lite men sen är där superfin utsikt. Där grillade vi och satt och njöt av solen tills den gick ner.
Fin utsikt mot Bjuv.


Njuter av solen :)


Klarblå himmel...

Kommentarer
Jessica

Låter som en riktigt mysig kväll. :) Och finns väl ingen som vill klaga på detta underbara väder. ;)



Grattis till att ha klarat live-caset också! :) Kram

2011-04-20 23:20:26
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Anonym

välkommen tillbaka ;) <3

2011-04-22 23:34:51
Trixie

jag som skrev välkommen tillbaka ;)

2011-04-22 23:36:30
URL: http://triix.blogg.se/
Jessica

sv: Ja det håller jag med om! :) Hehe kan tänka mig det, men snart så flyttar ni ju och då blir det massa mys och pyssel för att få ordning i nya lägenheten. :) Är grymt avundsjuk!

Har inte gjort så mkt under påsken, tränat och njutit av solen! :) Alldeles lagom för mig. :)

2011-04-24 21:50:19
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: