Good morning sunshines!

Solen skiner idag men det är molnigt så jag vet inte om det är strandväder idag?! Jag har precis varit ute på den obligatoriska morgonpromenaden på Landborgen tillsammans med Theo ♥ Jag verkligen älskar att gå där. Det är grönt, lummigt och tyst sen har man ju en underbar utsikt över sundet. Vi stormtrivs verkligen med att bo här uppe!

Här får ni ett smakprov på hur det kan se ut en solig dag:

Utsikt över Öresund och Helsingör.

Robert har äntligen dragit sig upp ur sängen så snart ska vi gå och köpa frukost. Vi tänkte ha frukost-piknik någonstans. Sen får vi se vad dagen har att erbjuda, jag vill i alla fall till gymmet, har ju inte varit där på flera veckor så nu är det verkligen dags. Inte för att jag har legat på latsidan för det, har motionerat utomhus istället men jag saknar faktiskt gymmet.

Önskar er en underbar lördag!


Kommentarer
Matilda

Mysigt att ha hund så man är "tvungen" att komma ut och se en massa :) Saknar verkligen Helsingborg nu på sommaren. Så himla fint!

Hur trvis ni i nya lägenheten?? Måste va skönt att ha så nära till allt? Allt är bra med oss. Hoppas med er också? Jag jobbar nästa vecka med och sen bara någon enstaka dag så det ska bli skönt. Känns verkligen att man behöver ta det lugnt nu i slutet :) Kram!

2011-08-06 19:00:22
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Carina

Och jag har saknat dig på Friskis =) Hoppas att få se dig snart!

2011-08-07 20:42:57
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: