Paus

Sitter på jobb just nu och har min sista paus för dagen. Jag slutar reda 16.45 idag vilket är rena lyxen tycker jag. Det är så jobbigt att jobba till 18 för det känns inte som att man hinner med någonting när man väl kommit hem.

Ikväll ska jag på ett efterlängtat cirkelfyspass med Trixie, känns som att det var evigheter sedan vi tränade tillsammans senast. Jag var på spinning igår och de hade nya spinningcyklar som var sååå mycket skönare än de gamla. Kommer nog bli en hel del spinning en tid framöver :)


Kommentarer
Trixie

Ja dom nya ser fräcka ut! Skadar inte de är mer bekväma! Vi kanske kan gå på Sahands ihop nån dag , jag kommer garanterat dö... :P

2011-08-15 17:22:55
URL: http://triix.blogg.se/
Matilda

Tack så mycket :) Hade en jättemysig dag! Jag har nästan slutat jobba nu. Jobbade igår och sen jobbar jag på söndag men efter det är jag helt ledig. Så hoppas hinna fixa lite här hemma innan bebisen kommer och såklart även VILA upp mig lite :)



Vad mysigt ni verkar ha haft det i Stockholm. Önskar att vi också hade haft tid till något sånt nu i sommar. Har ni gjort något mer kul under semestern? Kram

2011-08-17 16:43:54
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: