Spartoo.se

Jag är så lycklig!

När vi gick på Skansen i tisdags så ringde budet från UPS till min mobil. Jag blev lite chockad eftersom jag trodde att de skulle lämna paketet på ett utlämningsställe. Nej, han stod utanför vår dörr och ringde på. Vi bestämde att han skulle komma vid samma tid på torsdag (igår) men tio minuter senare ringde han upp igen och sa att han hade lämnat in det på Ica mittemot oss. Så, i onsdagskväll när vi kom hem gick jag till Ica för att hämta ut paketet  men de hade ingen aning om vad jag menade, de är ju inget utlämningsställe. Till slut hittade de mitt paket bakom en kassa. De frågade bara efter mitt namn, ingen legitimation behövdes. Fram tills dess hade jag ett bra intryck av UPS men detta kändes bara konstigt, särskilt då jag inte ens bett om att hämta det så. Skorna var dessutom redan betalda! Men men, det har ju trots allt inte med Spartoo att göra. Allt annat har fungerat bra. Jag fick en länk skickad till mig via mail där jag kunde följa mitt paket ändå från Frankrike.

Skorna är superfina, såklart ;)


Kommentarer
Malin

Heej! Spartoo.se är alltså en pålitlig sida? För jag har själv beställt skor där ifrån nu, men allt verkar så skumt.. :p



/Malin

2011-11-11 14:29:43
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: