Söndag

Då var det söndag och ännu en vecka har passerat. Värst vad tiden går fort när man jobbar, fast jag tycker det är väldigt skönt att ha lite rutin på vardagen nu, jobba måndag-fredag och sen vara ledig två dagar. Det trivs jag med :) Imorgon börjar allvaret, på allvar. Jag ska inte säga att det inte har varit allvar tidigare för det har varit två tuffa utbildningsveckor men imorgon ska vi börja ta samtal själva och vi ska få våra platser osv...

Hoppas att ni har haft en bra helg? Det har jag. Igår testade jag och Trixie Friskis nya pass HIT (Hög Intensiv Träning), och det var intensivt! Man kan säga att det är en uppdatering på cirkelfysen, jobbigare och med lite annorlunda upplägg. Vi delades upp i fyra grupper och varje grupp körde på var sin zon. Varje zon hade tre övningar som man gick runt på och gjorde 8-10 reps/övning, efter fyra minuter utan vila bytte man zon. När vi hade varit en gång på alla zoner plockade vi undan redskapen för att avsluta med en tävling där alla "lag" tävlade mot varandra. Vi vann ;D Ikväll tränade jag här i Åstorp, en av favoritledarna ledde passet här idag så då gick jag ju såklart. Superkul :)

Nu kallar sängen! Sov gott!


Kommentarer
Jessica

Spännande med nya jobbet och ta samtal och så. :) Var det Resurs bank? Har du något nummer till just dom som har hand om personal och anställningar kanske? För kundtjänsten är det väl inte någon idé att ringa till. :) Just i jobbsökarsyfte menar jag! :)

Lycka till imorgon! Kram

2011-01-16 23:50:07
URL: http://fliiingan.blogg.se/
Matilda

Hoppas det gick bra att börja ta samtal på jobbet :) Jag har ju jobbat lite på allers kundservice innan och jag minns hur nervös man var innan man hade tagit det där steget, men sen gick det hur bra som helst!



Jag tycker väl att det kan vara okej att de spelar typ två-tre timmar några dagar i veckan.. Jag tycker att Elin skrev ett så bra svar på inlägget och jag håller med henne ganska mycket, även om jag nog är lite mer tolerant än vad hon är :P De måste få ha sina intressen, men det finns ju gränser och ibland får man säga ifrån för att det inte ska bli för mycket.. :)

2011-01-17 18:45:38
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Trixie

Klart vi vann ;) Synd om du inte ska vara med på lör...

2011-01-22 14:30:24
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: