Sovmorgon!

Jag börjar 9:15 resten av veckan så nu får jag lite sovmorgon, wohoo! Vi har kommit igång riktigt bra nu på jobb men det känns som man springer och frågar heeela tiden men det blir mindre hela tiden faktiskt. Igår var jag sjukt trött när jag kom hem såjag fick skippa träningen. Ikväll måste jag dock dra mig dig, jag känner redan av att jag börjar få ont i axlarna. Inte bra... Min stol går inte att ställa in som jag vill så därför sitter jag dåligt :(

Nu ska jag göra vid mig och försöka få i mig lite frukost! Ha en bra dag!

Kommentarer
Matilda

Känner igen det där att man måste fråga hela tiden, men man lär sig snabbt som tur är! Det var ganska längesen jag jobbade där.. typ 07/08 tror jag. Fast då satt jag i bankbyggnaden bredvis Allers-huset. Dit kommer de lite svårare ärendena, medan teleresurs tar hand om det som de på Allers inte har tid att ta och som är enklare ;) hehe. Lycka till idag!

2011-01-19 11:10:34
URL: http://matildasusanna.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: