Myskväll

Igår kopplades vårt bredband in, bara två veckor efter inflyttning. Jag önskar mig en ny, bra kamera så att ajg kan fota en massa, det är ju så mycket roligare att kunna dela med sig av lite roliga bilder hör i bloggen! Så länge snor jag av Trixie. I fredags var vi nere en runda i stan och åt. Vi skulle till Perssons i norra hamnen men där var fullt när vi kom dit så vi gick till Café Viva istället. Där åt vi nån typ av oxfilétoast och drack rosé. Robert tog ett fint foto av oss när vi sitter på den stora stolen i norra hamnen :)


Pysslingarna Madde och Trix ;)

Jag har, som många av er vet, varit sjuk i två veckor och även kyckats dra på mig bihåleinflammation så igår var det katastrof men som tur var hade mamma kortisonnässpray och det känns redan bättre! Kaaanske kan jag träna om en vecka ;) Eftersom jag ändå inte kan träna nu så passade jag på att jobba lite övertid ikväll - hela två timmar och 15 minuter blev det! Var inte hemma förrän halv nio men det var det värt, speciellt en solig dag när jag vill gå hem tidigare ;) Imorgon ska jag gå upp redan klockan sex för det kommer hit en målare vid sju-tiden och då vill jag inte springa runt i pyamas eller tvingas äta frukost i köket när han är här. Han ska måla om vårt kök, entréhallen och alla fönsterbrädor tror jag. Kommer bli vitt vitt vitt och jättefint :D

Nu ropar sängen efter mig så jag måste gå. Sussa sött ;D

Kommentarer
Trixie

Welcome back ;)

2011-05-20 20:47:54
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: