Beeeeen

Puh! Jag klarade mig precis från ösregnet när jag cyklade hem från gymmet. Idag blev det ett riktigt tungt benpass på 90 minuter så jag är ganska död nu, orkar inte ens duscha men ska snart tvinga mig till det. Lite äckligt annars. ;) Idag njöt jag verkligen av träningen, jag liksom försvinner i en bubbla av välmående när jag är i gymmet och får slit i vikterna. I vissa perioder trivs jag bäst med att gå på pass men ibland kommer jag in en period då jag gymmar mycket, som nu. Det ger mig så mycket mer än gruppträning men det kräver också en stor dos självdisciplin! Och det har jag nu, kanske är en viss stegtävling som påverkar mig också. ♥ 

Imorgon är det fredag igen! Det känns som att veckan bara består av måndag, fredag och söndag även fast jag hade en bra lördag förra veckan. Haha. Jag ska lägga upp bilder från vår räkkväll, imorgon kanske. Vi var över 20 personer som åt och det var galet kul!

Nu kallar duschen och kudden på mig. Sussa sött!

Träningsförebilder: Jillian Michaels & Jennifer Nicole Lee.

Kommentarer
Trixie

Bra jobbat fröken Cederberg ;)

2011-10-22 08:38:44
URL: http://triix.blogg.se/
Trixie

klart du vågar! bättre! går snabbare :)

2011-10-22 12:43:09
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: