Höst

Ni har väl inte glömt att vrida tillbaka klockan?



Det känns verkligen att man har fått en timme extra i natt, jag vaknade ju alldeles för tidigt och när jag sen skulle somna om hörde jag bara hur båtarna tutade så jag bestämde mig för att gå upp. Tog en promenad längs med Landborgspromenaden tillsammans med Theo. Det är mysigt att gå där fast det är höst och allt bara blir gråare.
Bilderna är tagna med min nya iPhone, helt ok tycker jag :)
En kort sammanfattning av helgen.

FREDAG
Fredagsmys hemma hos Jenny tillsammans med Josefine. Vi köpte hämtmat från Österns Pärla. Det var första gången jag åt mat därifrån och jag blev positivt överraskad. Jag har alltid trott att det skulle vara dåligt där. Hehe.
LÖRDAG
Vi gick upp tidigt för att tvätta och flytta bilen, åt god frukost med bullar från bageriet. Lite senare blev det veckans första besök på gymmet (har känt mig lite risig i veckan) där jag dödade axlar och biceps i en timme. Jag passade även på att hämta två paket på Hemköp, det ena innehöll min iPhone och det andra var från Living and Room. Blev tyvärr väldigt besviken på "silverljusstakarna" som jag sett framemot att få i flera veckor så de kommer jag att returnera. Men väggdekorationerna är jättefina! På kvällen mötte jag upp Malin på SF sen gick vi till Pistachia och köpte glass och snackade ikapp oss lite. Vi såg filmen Contagion, den var bra och jag rekommenderar den verkligen, kanske ingen film som man måste se på bio men helt klart sevärd!
SÖNDAG
Dagen har knappt startat, eller?! Jag har hunnit med en del, promenad och frukost samt fått rätt på min iPhone och lyckats få över de appar som jag vill ha kvar. Jag hade cirka 60 appar på den gamla nu har jag bara strax över 20. I eftermiddag ska jag nog testa ett zumba-pass, eller gymma, vi får se vad det blir. :)

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: