Lördag

Hej!

Hoppas solen skiner för er alla idag :) Jag vaknade tidigt idag men har nästan precis ätit frukost och ska snart gå ut med min lata hund för att samla steg. Vi har stegtävling på jobb nu så jag lever med en stegräknare för tillfället. Sen ska jag träna, det blir ett pass i gymemt idag, bröst och triceps samt lite mage. Kör benpasset imorgon. Tycker inte att ben är det roligaste just nu och skjuter gärna på de passen men men... Det måste också göras!

Ikväll blir det lite party, vi ska ha kräftskiva/räkfrossa, blir väl cirka 20 personer som ska ha lite knytis. Robert ska göra de goda vitlöksbröden som vi hade på min 23-årsfest, de var uppskattade så vi kör på det igen! Vi ska äta räkor och jag hoppas att killarna får tag på rökta räkor, det är ju såååå gott.

Nu ska jag ut i det fina vädret!

Kommentarer
Trixie

Låter underbart. Hoppas ni får kul! Kram.

2011-10-15 12:14:59
URL: http://triix.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: