God morgon Söndag!

Solen skiner och det ser ut att bli en fin dag, perfekt för en powerwalk eller joggingrunda i skogen med Theo. Om jag inte hade varit så jäkla förkyld. Det känns som att jag ska hosta ut min magen snart :(

Jag gick upp för en och en halv timme sedan för att skjutsa Robert till jobb, när han slutar ska vi nämligen direkt ut till Ekeby och titta på soffor, blir nog en vända till EM i Hyllinge när vi ändå är igång. För tillfället har jag inget att göra. Jag har ätit frukost och varit ute med Theo så nu är jag sjukt rastlös... Vi får se vad denna dagen har att bjuda på. Vad gör ni  idag?

Kommentarer
Carina

Tradigt att vara sjuk. Jag vaknade med ont i halsen =/ Men jag har bestämt mig för att INTE bli sjuk =) Krya på dig!

Har heller inget inbokat förrän till eftermiddagen. Har anmält mig till en kurs i mindfulness/meditation som börjar idag. Spännande!

2011-09-04 09:23:21
URL: http://bumsanrina.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: