Sköna söndag

Hej på er!

Idag körde jag en riktig kickstart på dagen. Klockan 11 mötte jag upp Louise på SATS  och där körde vi 45 minuter SATScykling, lagom start på dagen. När vi var klara med träningen gick vi in på Hemköp och köpte romansallad och kyckling och sen traskade vi hem till Louise. Jag har ju aldrig varit hemma hos henne fast vi bor fem minuters gångväg ifrån varandra. Vi gjorde en supergod ceasarsallad.
Nu sitter jag här och väntar på mamma som snart kommer hit. Jag tror att vi kommer vara lite onyttiga och köpa någon kaka till fikan men det får man unna sig ibland ;)

Vad hittar ni på idag?

Kommentarer
Msfoxy

tack för tipset men känns blä ju och dessutom dyrt:(( BTW jättefin blogg:))

2011-09-19 22:42:32
URL: http://msfoxy.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: